Producenci
Rower Superior XR 9.5 GF 52cm Shimano Di2 12s
Cena regularna:
15 499,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rama
| Rama | SU-52-01, Carbon XR Race Mid Modulus, Road Advanced Geometry, Disc Brake Flat Mount, BB86.5, SH dropout, Thru Axle 142x12 mm, Inner cable routing, Di2 compatible, mudguards ready. |
| Widelec | XR Mid Modulus Carbon Fork |
| Wkład suportu | SHIMANO BB-RS500PB, PressFit, shell 41x86.5mm |
| Główka | ACROS AIX-525, ICR, OD56, IS52/28.6 - 40IPS |
| Przednia oś | SB02-LT, TA12x119, M12xP1.5x8.5L, Light, Black |
| Tylna oś | SB02-LT, TA12x171.5, M12xP1.0x14.5L, Light, Black |
Napęd
| Lewa manetka | SHIMANO 105 R7170, Di2, 2-speed |
| Przekładnia | SHIMANO 105 R7170, Di2, 12-speed |
| Przednia przerzutka | SHIMANO 105 FD-R7150, Down Swing, Brazed-On Type |
| Tylna przerzutka | SHIMANO 105 RD-R7150, Shadow Design |
| Zębatka | SHIMANO 105 FC-R7100, Hollowtech II, 50-34T |
| Kaseta | SHIMANO 105 CS-R7101, 12 speed, 11-34T |
| Łańcuck | SHIMANO DEORE CN-M6100 |
Hamulce
| Przedni hamulec | SHIMANO 105 R7170, hydraulic disc brake |
| Przednia tarcza | SHIMANO SM-RT70, 160mm |
| Hamulec tył | SHIMANO 105 R7170, hydraulic disc brake |
| Tarcza tył | SHIMANO SM-RT70, 140mm |
Koła
| Koło przód | DT Swiss E 1800 SPLINE®, CL, 12x100mm, Tubeless Ready |
| Koło tył | DT Swiss E 1800 SPLINE®, CL, 12x142mm, SH11, Tubeless Ready |
| Przednia opona | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
| Opona tylna | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
Kokpit
| Mostek | ONE Race ICR, Alloy, 31,8mm, -7° |
| Kierownica | ONE Alloy, X-Race Aero, 31.8mm, Reach 70mm, Drop 127mm, Flare 2°, Backsweep 6° |
| Lewy chwyt | ONE Handlebar Tape |
Części
| Siodełko | Selle Royal SRX, 148mm |
| Wspornik siodełka | ONE Aero Carbon |
| Zacisk wspornika | Frame Integrated Clamp |
CITY/ SUV SET
| Tylne światło | Litemove Rear Visibility Light, Red |
Geometria: XR 9.5 GF

| Rozmiar ramy | 490mm (XS) | 520mm (S) | 540mm (M) | 560mm (L) | 580mm (XL) | 610mm (XXL) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| BBD BB Drop(mm) | 77 | 77 | 75 | 75 | 73 | 73 |
| A Długość rury podsiodłowej(mm) | 420 | 462 | 482 | 502 | 522 | 552 |
| B Efektywna długość górnej rury(mm) | 526 | 536 | 546 | 570 | 592 | 611 |
| S Wysokość(mm) | 525 | 545 | 563 | 582 | 601 | 620 |
| R Zasięg(mm) | 380 | 379 | 381 | 391 | 407 | 414 |
| C Kąt rury podsiodłowej | 74.7° | 74° | 73.7° | 72.6° | 72.9° | 72° |
| D Kąt rury główki | 70.5° | 71° | 71.5° | 71.5° | 72° | 72° |
| RC Środek tył(mm) | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
| G Długość główki(mm) | 100 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
| F Rozstaw osi(mm) | 993 | 995 | 1000 | 1016 | 1034 | 1048 |
| STEM (mm) | 70 | 80 | 100 | 100 | 110 | 110 |
| HANDLEBAR (mm) | 410 | 410 | 410 | 410 | 430 | 430 |
| CRANKSET (mm) | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 |
| Seatpost (mm) | 400 | 400 | 400 | 400 | 400 |